الموضوع: Beste moslims en alle mensen met menselijk mededogen in de wereld, jullie zijn onze bondgenoten. Satan (Donald Trump) is een vijand van de moslims en van alle mensen met menselijk mededogen in de wereld.

النتائج 1 إلى 1 من 1
  1. افتراضي Beste moslims en alle mensen met menselijk mededogen in de wereld, jullie zijn onze bondgenoten. Satan (Donald Trump) is een vijand van de moslims en van alle mensen met menselijk mededogen in de wereld.

---

**De Imam Mahdi Nasser Mohammed Al-Yamani**
    17 - Safar - 1448 AH
    31 - 07 - 2026 AD
    10:23 uur 's ochtends
    (Volgens de officiële Umm al-Qura-kalender)

Beste moslims en alle mensen met menselijk mededogen in de wereld, jullie zijn onze bondgenoten. Satan (Donald Trump) is een vijand van de moslims en van alle mensen met menselijk mededogen in de wereld. Eerder hebben Wij op (15 februari 2026) het juiste oordeel gegeven dat (Donald Trump) verslagen zal worden, verachtelijk en weggejaagd, een vernederende, beschamende en verwoestende nederlaag. Dan zal hij in een hellevuur branden en om vernietiging roepen; niet één keer, maar vaak. Moge Allah zijn plannen om de oorlog tussen de Arabieren te hervatten niet laten slagen. Hij heeft namelijk zijn ware gezicht onthuld, en dat van de zionistische lobby in het Witte Huis, en hun bedrog jegens Iran en de Arabieren. Wees niet bang voor de overwinning van Iran voor zichzelf; zij zullen hun grenzen niet overschrijden. Zelfs tot aan de maritieme grens van Oman in de Straat van Hormuz zullen ze die teruggeven. Maar ze zijn nu gedwongen om de volledige controle over de Straat van Hormuz te hebben voor hun eigen veiligheid – en de veiligheid van de Golfstaten is ook hun veiligheid – zodat de satanische bases, die een gevaar vormen voor de nationale veiligheid van Iran en de Arabische nationale veiligheid, niet terugkeren. Het is de Arabieren en Iran duidelijk geworden dat dit oorspronkelijk Israëlische bases waren, ten koste van de veiligheid van de Golfstaten en Iran. Weet met zekerheid dat het beleid van Iran ten goede is veranderd. Ze hebben gekozen voor goed nabuurschap met de Arabieren, zodat ze niet naar de vijanden van de moslims uit het Westen hoeven te gaan, nadat Trump hen verraden heeft en hun leider en eerste commandanten vermoord heeft, onrechtvaardig en agressief, voor de ogen van de mensheid. En de meeste mensen hebben dit niet veroordeeld, behalve enkelen, uit angst dat Trump de overwinnaar zou zijn. Helaas, bij de Heer van de aarde en de hemelen, hij is zeker verslagen, verachtelijk en weggejaagd. Hij is het grootste gevaar voor de hele mensheid; een vijand van de medelevende wereldbewoners, vooral in Gaza en in het algemeen in Palestina, een felle vijand van Saoedi-Arabië en de Arabische/Persische Golfstaten, een vijand van Jemen, Egypte, Syrië en Libanon, een vijand van alle Arabische en Islamitische landen, een vijand van Allah, de Heer der Werelden.

Een advies aan mijn broer, Prins (Mohammed bin Salman): houd je niet vast aan het spinnenweb van de tiran (Trump), zoals de spin die een huis maakt. Het zwakste huis is dat van de spin. Vrees Allah, mijn beste broer (Mohammed bin Salman). De Jemenieten zijn jullie steun, jullie toevlucht en jullie zuidelijke bescherming, niet Trump, die jullie land wil bezetten en jullie rijkdommen wil plunderen. Jullie kennen zijn verraad, zijn kwaad en zijn listen. Zullen jullie hem dan als bondgenoot nemen uit angst voor de Houthi's, zoals iemand die zijn toevlucht zoekt bij het vuur om aan de hitte te ontsnappen? Wij zullen met Gods toestemming de vrede tussen jullie herstellen, zodat jullie, samen met alle moslims en vredelievenden in de wereld, door Gods genade broeders worden die elkaar liefhebben. Dat beloof ik jullie, met Gods wil, de Heer der Werelden. Laat (Trump) de vos en zijn satanische bases achterwege. Jullie weten dat ze zijn opgericht voor de veiligheid van Israël, ten koste van de veiligheid van Saoedi-Arabië en de Golfstaten; hij streefde er zelfs naar om het heilige land Saoedi-Arabië te veroveren. En mijn beste broer, jij bent degene die de luchthaven van Sanaa heeft gebombardeerd, terwijl je weet dat het de internationale luchthaven van Sanaa is, al tientallen jaren. En het is nu leeg van Jemenitische vliegtuigen door de Israëlische agressie. Jouw aanval op de luchthaven was agressie en onrecht, en dat heeft een vulkaan van woede doen ontploffen. Behandel een fout niet met een fout. Kalmeer even om te leren hoe bitter de ervaring van een blokkade is, en leer de waarde van vrijheid en waardigheid kennen. Zet de mensen in jouw plaats. Je hebt zelf een paar dagen van een blokkade niet kunnen verdragen, maar de Jemenieten zijn al twaalf jaar geduldig. Kalmeer dus, mijn beste broer. Want (Trump) heeft je een probleem bezorgd in Irak, jouw thuisbasis, zonder enig bewijs. Allah is de Helper. Dit is niet de manier om zaken aan te pakken, Hoogheid Prins (Mohammed bin Salman). En ik vraag mijnheer (Abdul Malik) om zijn woede in te slikken, zodat Saoedi-Arabië niet gedwongen wordt zich aan Trump vast te klampen, terwijl je weet dat hij een vijand is van Saoedi-Arabië, Jemen en alle Golfstaten. Hoe lang de oorlog ook duurt, uiteindelijk moeten de twee partijen terugkeren naar begrip en een logische, eerlijke dialoog. Wees dus een wijs man, edele heer, moge Allah je beschermen. De kalief van Allah, de Imam Mahdi Nasser Mohammed Al-Yamani, geeft om de veiligheid van alle Jemenieten, Saoedi's en alle Arabische Golfstaten, om de veiligheid van alle moslims en vredelievende mensen, en om de veiligheid van de menslievende mensen in de wereld. Vergeet niet dat een oorlog tussen de Arabieren (Trump en zijn stam Benjamin) verheugt en enorm blij maakt, zodat ze jullie door onderlinge strijd kunnen verzwakken om het zionistische plan te laten slagen. Dat Iran tot dit punt is gebracht, komt door hun stilzwijgen en het niet weerleggen van het Amerikaanse bedrog tussen Iran en de Golfstaten. Ze moeten elke beschuldiging van zich afwerpen. Het heeft mij bekoord hoe jullie de beschuldiging van de drone-aanval op het schip (Damietta) van Egypte hebben weerlegd, zodat duidelijk wordt waar het gevaarlijke complot vandaan komt.

---

**In de naam van Allah, de Ene, de Overweldiger.**

O gemeenschap van Arabieren, Iran, alle moslims, alle vreedzame christenen en joden, en de menslievende mensen in de wereld. Jullie kennen het doel van de menselijke duivels, zoals jullie hun gezicht kennen: (Trump de leugenaar); de grootste leugenaar onder de mensen, met duidelijke, onthullende, openlijke en welsprekende leugens. Hij breekt beloften en verbreekt verdragen. Hij houdt zich niet aan een belofte en blijft niet bij een verdrag. Dat is de Amerikaanse president (Trump), de onconventionele. Wij geven hem het getuigschrift van de grootste leugenaar, rover, bedrieger en oorlogsmisdadiger in de geschiedenis van de mensheid sinds Adam. Zijn leugens zijn schreeuwend, duidelijk, onthullend, openlijk en welsprekend, zonder enige twijfel. Maar het wonderbaarlijke is dat mensen hem elke keer weer geloven!

Zelfs de verrader die zijn land en zijn religie heeft verraden, de Palestijnse president (Mahmoud Abbas), is niet van plan zijn beloften na te komen. Zelfs als hij een moslim is, heeft hij Allah en zijn religie verraden, en Trump zal zijn beloften niet nakomen. En zelfs als hij een ongelovige is die zijn vaderland en menselijkheid heeft verraden, zal Trump zijn beloften niet nakomen. Hoe goed iemand ook voor Trump is – zelfs als hij hem een berg goud geeft – Trump zal zijn beloften niet nakomen, tenzij hij zijn religie volgt en een duivel wordt zoals hij, een vijand van Allah en de boodschappers van de Islam, een vijand van zijn land, een vijand van mensenrechten en menselijk mededogen. Toch zeg ik: Dank je (Trump) omdat je de sluier van je gezicht hebt getrokken, en van het Witte Huis, de Verenigde Naties en de VN-Veiligheidsraad. Ik bedoel iedereen die op jou lijkt, van degenen op wie Allah toornig is, zodat ieder mens kan zien hoe de menselijke duivels, de vijanden van de menselijkheid en de mensenrechten, zich gedragen. Een mens kan een veelgodenaanbidder, een ongelovige of een atheïst zijn en nog steeds één procent menselijk mededogen voor zijn medemens hebben, behalve degenen die het niveau van de 'verdoemden' hebben bereikt, de menselijke duivels (honderd procent). Zij hebben geen greintje goedheid voor hun eigen volk of voor de mensheid. Zelfs als Allah hun de schatten van Zijn koninkrijk zou geven, zouden ze de mensen niets geven uit menselijk mededogen, behalve in ruil voor corruptie, tirannie en onderdrukking. Dat zijn de menselijke duivels in elk tijdperk. Ze zijn niet zoals de dwalenden, want onder de dwalenden zijn er die kenmerken van menselijk mededogen hebben.

Hoe dan ook, het juiste oordeel is al gegeven dat jij, (Donald Trump), in deze oorlog een beschamende, verwoestende, vernederende en smadelijke nederlaag zult lijden, ondanks de Islamitische Republiek Iran, ondanks hun afgoderij met de Ahl al-Bayt en hun dwaling. Wij hebben hen dit beloofd met Gods wil om het bewijs tegen hen te leveren, en Wij hebben hun overwinning tot een teken gemaakt opdat zij de oproep tot de waarheid van hun Heer zouden beantwoorden, omdat zij tot degenen behoren die het meest haastig wachten op de komst van Gods verlossing – Zijn kalief, de verwachte Mahdi. Toen Allah hem zond, wendden zij zich van hem af, al (21 jaar). En Allah is de Helper.

Wat de andere stromingen betreft, zij ontkennen bijna de komst van de kalief van Allah over de wereld, de verwachte Mahdi (Nasser Mohammed). Weten jullie dan niet dat dit de belofte van Allah is in de duidelijke geschriften van de profeten en boodschappers (Zijn licht is het licht van het duidelijke bewijs voor de Grote Koran)? En wie het licht van Allah wil doven, zeggen wij: Allah weigert anders dan Zijn licht te voltooien voor de wereld, ook al haten de misdadigers Zijn verschijning. Wat denken jullie van degene bij wie Allah is met Zijn woorden? Zijn jullie sneller in het beramen van plannen of is Allah dat? Ik neem Allah als getuige, en Allah is voldoende als getuige, dat ik onder de ogen van Allah ben. Wat een uitstekende Beschermer en wat een uitstekende Helper!

En Ik heb aan de moslims verklaard dat Ik niet verlang dat zij Mij aan de wereld bekendmaken; maar Allah zal Mij bekendmaken met de planeet Saqar. En wat laat je weten wat Saqar is? Een verschroeiende hitte voor de mensheid.

En Ik zweer bij Allah, de Ene, de Overweldiger, Die de djinn schiep uit een vlam van vuur en de mens schiep uit klei als aardewerk, dat de Hel – de planeet van de straf Saqar – plotseling, onverwachts en verrassend zal verschijnen als (het oog van zekerheid). Hij zal het zicht blokkeren wanneer hij plotseling opkomt aan de zuidelijke horizon onder een hoek van (180 graden), zodat alle mensen hem tegelijkertijd plotseling en verrassend zullen zien. De misdadigers zullen hem niet kunnen afweren en ze zullen geen uitstel krijgen. Anderen zullen een zware straf ondergaan, en het zal koel en vredig zijn voor de rechtvaardigen die geen hoogmoed op aarde of corruptie willen. En de goede afloop is voor de godvrezenden.

Wee die dag degenen die de waarheid loochenen. Hoe vaak hebben Wij de werelden en de moslims niet geadviseerd om genoegen te nemen met de tekenen van haar nadering in de werkelijkheid via (wetenschap van zekerheid) voordat zij deze zien met (het oog van zekerheid). Haar opkomst is nabij sinds de aankondiging van de directe aanval met de hittegolven van de zomer van Saqar om het sterkste verdedigingssysteem van de aarde te vernietigen: het klimaat van de Zuidpool, dat meer dan (tachtig graden) onder nul is. Stel je eens voor hoeveel hitte er boven nul nodig is om het ijs te doen smelten, midden in zijn poolnacht, terwijl jullie het klimaat kennen tijdens de poolnacht vóór de directe aanval met de hitte van de planeet Saqar! De strenge verdedigende kou van zijn klimaat is vernietigd, midden in de strenge kou van zijn poolnacht, sinds (10 juli 2023) en het duurt tot nu toe – de maand juli en augustus – terwijl er momenteel geen zonlicht is op de Zuidpool. Moge Allah het alleen maar verhogen in woede, verontwaardiging en gekraak, zodat wie leeft, leeft met duidelijkheid en wie sterft, sterft met duidelijkheid. Allah weet wat jullie in jullie binnenste koesteren en met welke taal jullie begrijpen dat Ik de kalief van Allah ben over de hele wereld, over land en zee; de grootste kalifaat in de geschiedenis van de mensheid vanwege het grote aantal landen en volkeren. Wat een enorme verantwoordelijkheid komt eraan, ondanks de afkeer van de kalief van Allah, de Imam Mahdi Nasser Mohammed Al-Yamani. Waarlijk, bij Allah, er is geen god dan Hij, als mij het kalifaat zou worden aangeboden, zou ik weigeren het te dragen. Hoeveel naties zal Allah mij over ondervragen? Hoe vaak ben Ik niet verbaasd als Ik de landen van de wereld leer kennen en ze opzoek op Google Earth! Er zijn meer dan vijfhonderd landen, waaronder eilanden die republieken blijken te zijn waar ik nog nooit van heb gehoord! En hoeveel volkeren! Dan zeg Ik: Verheven zij U, mijn Heer, U weet het beste en bent de Wijste. O Allah, help mij door Uw genade met deze angstaanjagende verantwoordelijkheid!

"O Allah, verbeter de volkeren van de wereld door Uw genade, O Meest Barmhartige der Barmhartigen. U zei en Uw woord is de waarheid:

---
    {قُلْ فَلِلَّهِ الْحُجَّةُ الْبَالِغَةُ ۖ فَلَوْ شَاءَ لَهَدَاكُمْ أَجْمَعِينَ ‎﴿١٤٩﴾‏}
    [Soera Al-An'am, vers 149]
    ---

Allah de Almachtige heeft de waarheid gesproken. O Allah, U wilt het uit genade, want U bent tot alles in staat, ter bevestiging van Uw woord:

---
    {وَلَوْ شَاءَ رَبُّكَ لَآمَنَ مَن فِي الْأَرْضِ كُلُّهُمْ جَمِيعًا ۚ أَفَأَنتَ تُكْرِهُ النَّاسَ حَتَّىٰ يَكُونُوا مُؤْمِنِينَ ‎﴿٩٩﴾‏}
    [Soera Yunus, vers 99]
    ---

Allah de Almachtige heeft de waarheid gesproken."

Een gezegende vrijdag voor de moslims en alle vreedzame mensen met menselijk mededogen, allen samen. Is Allah niet de Beste Weter van wat in de harten van de wereld is? Zou Hij Die geschapen heeft het niet weten? En Hij is de Alwetende, de Op de Hoogte. Ik vertrouw de zaak toe aan Allah, voor wat Hij liefheeft en wat Hem behaagt. Hij is Barmhartiger voor Zijn dienaren dan Zijn dienaar, en Zijn belofte is waar en Hij is de Meest Barmhartige der Barmhartigen. Heer, vergeef en heb genade, en U bent de Beste der Genadevolle. En vrede zij met de boodschappers, en alle lof zij Allah, de Heer der Werelden.

**De Kalief van Allah over de hele wereld, de Imam Mahdi Nasser Mohammed Al-Yamani.**

______

[Om het volledige statement te lezen op de encyclopedie]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=505852
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=505854
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=505851
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=505815

اقتباس المشاركة 505754 من موضوع مِن قائدِ جُندِ الله خَليفة الله وعَبده الإمام المَهديّ إلى جَيش المُؤمنين لتَحرير فلسطين وأنصارهم مِن المُسلِمين لِرَبّ العالَمين الذين في قلوبهم الله أشَدّ خَشيَةً مِمَّا دُونَه (معشَر قَومٍ يُحِبُّهم الله ويُحِبُّونَه) ..

الإمام المهديّ ناصِر مُحَمَّد اليمانيّ
    17 - صفر - 1448 هـ
    31 - 07 - 2026 مـ
    10:23 صباحًا
    (بحسب التَّقويم الرّسميّ لأم القُرى)

أيُّها المُسلمين وكافَّة أصحاب الرَّحمة الإنسانيَّة في العالمين، فأنتم أولياءً لنا، وإنَّ الشَّيطان (دونالد ترامب) عدوٌ للمُسلمين ولكافَّة أصحاب الرَّحمة الإنسانيَّة في العالمين، وسبقت فتوانا بالحقِّ بتاريخ: (15 فبراير 2026) أن (دونالد ترامب) لمهزومٌ مذمومًا مدحورًا، هزيمةً مُذلَّةً مُهينةً مُخزيةً مُزريةً، ثم يصلى سعيرًا ويدعو ثبورًا؛ وليس ثبورًا واحدًا بل ثبورًا كثيرًا، فلا نجَّح الله مكرهُ لإعادة الحرب بين العرب، فقد كشَف اللثام عن وجهه ووجه اللوبي الصَّهيونيّ في البيت الأبيض وخداعهم لإيران والعرب؛ فلا تخشوا من انتصار إيران لأنفسهم؛ فلن يتجاوزوا حدودهم، وحتى حدّ عُمان البحري في مضيق هرمز فسوف يرجعونه إليهم، ولكنهم مجبرون الآن للسيطرة الكاملة على مضيق هرمز لضمان أمنهم ـ وأمن دول الخليج من أمنهم ـ وذلك حتى لا تعود القواعد السَّرطانية التي تشكل خطرًا على الأمن القومي الإيراني والأمن القومي العربيّ كونه تبين للعرب وإيران أنها أصلًا قواعد إسرائيليةً على حساب أمن دول الخليج وإيران، واعلموا علم اليقين أنَّها قد تغيرت سياسة إيران إلى الأفضل، واختاروا حُسن الجوار مع العرب حتى لا يلجأوا لأعداء المسلمين من دول الغرب من بعد أن غدر بهم ترامب وقتل مُرشدهم وقادتهم الأولين ظلمًا وعدوانًا على مسمعٍ ومرأى من دول البشر، ولم ينكروا النَّكير كافَّة دول البشر إلا قليلًا خشية أن يكون ترامب هو المُنتصر، هيهات هيهات، وربّ الأرض والسماوات إنَّه لمهزومٌ مذمومًا مدحورًا؛ فهو العدو الأخطر على الإنسانية أجمعين؛ بل عدوٌّ للعالمين المتعاطفين مع الضعفاء والمساكين في غزَّة خاصَّةً وفلسطين عامَّةً، عدوٌّ لدودٌ للسعوديَّة ودول الخليج العربي الفارسي، عدوٌّ لليمن ومصر وسوريا ولبنان، عدوٌّ لكافَّة الدَّول العربيَّة والإسلاميَُة، عدوٌّ لله ربّ العالمين. ونصيحة لأخي الأمير (محمد بن سلمان) أن لا يتمسك بخيط العنكبوت الطاغوت (ترامب) كمثل العنكبوت اتخذت بيتًا، وإنَّ أوهن البيوت لبيتُ العنكبوت، فاتقِ الله أخي الكريم (محمد بن سلمان)؛ بل اليمانيون عزوتكم وعُصابةُ رؤوسكم وسَنح جنوبكم، وليس ترامب الذي يريد احتلال أرضكم ونهب خيراتكم، فقد علمتم غدره وشره ومكره، أتتخذونه وليًّا خشية من الحوثيين كالمستجير من الرمضاء بالنَّار؟! بل سوف نُصلح بينكم بإذن الله فتصبحوا وجميع المسلمين والمسالمين في العالمين بنعمة الله إخوانًا متحابين، وأعدك بذلك بإذن الله ربِّ العالمين، فذَر (ترامب) الثعلب وقواعده السَّرطانيَُة الشَّيطانيَّة، فقد علمتم أنهم أوجدوها لأمن إسرائيل على حساب ضرر أمن السَّعوديَّة ودول الخليج العربي؛ بل كان يطمح للاستيلاء على السَّعوديَّة الأرض المقدَّسة فداها، ويا أخي الكريم، أنت من اعتدى بضرب مطار صنعاء وأنت تعلم أنه مطار صنعاء الدَّوليّ مُنذ عشرات السنين، وقد صار خاليًّا من الطائرات اليمانيَّة بسبب العدوان الإسرائيلي، وضربتُك للمطار عدوانًا وظلمًا فجَّرت بركان الغضب تفجيرًا، فلا تعالج الغلط بالغلط، واهدأ قليلًا لتعلم كم مرارةُ تجربة الحصار، وتعلَّم قيمة الحريَّة والكرامة، وضع النَّاس في مكانك، فها أنت لم تصبر عِدَّة أيام على الحصار، ولكن اليمانيّين صابرون اثني عشر عامًا؛ فاهدأ أخي الكريم، فها هو (ترامب) عمل لك مشكلة في العراق عزوتك وربعك من غير برهان، والله المستعان، فما هكذا تورد الإبل يا سمو الأمير (محمد بن سلمان) وأرجو من السَّيد (عبد الملك) أن يكظم غيظه حتى لا تُجبر السَُعوديَّة للاستمساك بترامب وأنت تعلم أنه عدوٌّ للسعوديَّة واليمن وكافَّة دول الخليج، ومهما طالت الحرب فلازم في الأخير يرجع الخصمان للتفاهم والحوار المنطقيّ المُنصف، فكن رجلًا حكيمًا أيُّها السَّيد الكريم حفظك الله، فخليفة الله الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ حريصٌ على أمن كافَّة اليمانيين والسّعوديين وكافَّة أمن دول الخليج العربيّ، وحريصٌ على أمن كافة المسلمين والمسالمين مع المسلمين من النَّاس أجمعين، وحريصٌ على أمن أصحاب الإنسانيَّة في العالمين، فلا تنسوا أن حرب العرب فيما بينهم تَسُرّ (ترامب وقبيله بنيامين) وتُفرحهم فرحًا كبيرًا ليضعفوكم ببعضكم البعض لتسهيل نجاح المُخطط اللوبيّ الصَّهيونيّ، والذي أوصل إيران إلى هذه المواصيل هي سكتتهم وعدم الرَّد على النفاق الأمريكي فيما بين إيران ودول الخليج، فلازم يدرأوا عن أنفسهم أي تُهمة، فقد أعجبني درء التُّهمة عنكم عن مُسيَّرة سفينة (دمياط) مصر وذلك حتى يتبين لكم من أين انطلاقُ المكرِ الخَطيرِ ..

بِسم الله الواحد القهَّار..

أيا معشر العرب وإيران وجميع المسلمين وكافَّة النَّصارى واليهود المُسالمين منهم وأصحاب الرَّحمة الإنسانيَّة في العالمين، لقد عَلمتم بهدف شياطين البشر كما تعرفون وجههم (ترامب الكذَّاب)؛ أكذب البشر ذو الكذب الواضح الفاضح الصريح الفصيح، خالفِ الوعود وناكِث العهود، لا يفي بوعدٍ ولا يَثبت على عهدٍ؛ ذلكم الرئيس الأمريكيَّ (ترامب) غير التقليدي، نُعطيه شهادة أكبر رئيسٍ كذَّابٍ نَهَّابٍ نَصابٍ مُجرم حربٍ في تاريخ رؤساء البشر من ذرية آدم، غير أنَّه يتميَّزُ كَذبهُ بالصَّارخِ الواضحِ الفاضحِ الصريحِ الفصيحِ لا غبار عليه، ولكن العجب وكل العجب من الذين يصدقونه في كلِّ مرةٍْ!

بل حتى الخائن الذي خان وطنه ودينه الرئيس الفلسطيني (محمود عباس) فلا ينوي أن يفيه بما وعدهُ؛ حتّى لو كان مُسلمًا خان الله وخان دينه فلن يفيه ترامب بما وعده، وحتى ولو كان ملحدًا بالله غير أنّه خان وطنيته وإنسانيته فلن يفيه ترامب بما وعده، ومهما أحسن إلى ترامب أيُّ إنسانٍ على وجه الأرض ـ حتى لو أحسن إليه بجبلٍ من ذهبٍ ـ فلن يفيه ترامب بما وعده حتى يتبع ملتهُ فيكون شيطانًا مثلهُ عدوًّا لله ورُسُل دينه الإسلام، عدوًّا لوطنه عدوًّا لحقوق الإنسان والرَّحمة الإنسانية، غير أنّي أقول: شكرًا (ترامب) كونك كشفت البرقع واللثام عن وجهك ووجه البيت الأبيض ووجه الأمم المتَّحدة ومجلس الأمن الدَّولي، وأقصد: كل من كان منهم على شاكلتك من المغضوب عليهم، ليعلم كلّ إنسان كيف تكون تصرفات شياطين البشر أعداء الإنسانيَّة وحقوق الإنسان في العالمين، وقد يكون الإنسان مشركًا أو كافرًا أو مُلحدًا ولا تزال فيه حتّى نسبة واحد في المائة من إنسانيَّة الرَّحمة بأخيه الإنسان إلَّا من وصل إلى مرتبة المغضوب عليهم من شياطين البشر (مائة في المائة)؛ فهؤلاء ليس فيهم حتى مثقال ذرَّةٍ من الخير لشعوبهم ولا لكافَّة شعوب الإنسانيَّة، حتى لو يؤتيهم الله خزائن ملكه إذًا لما آتوا النَّاس نقيرًا من باب الإنسانيَّة إلا أن يكون بمقابل الفساد في الأرض والجبروت والطغيان لظلم النَّاس؛ فهكذا شياطين البشر في كل عصر، فليسوا كمثل الضالين كون من الضالين من تجد فيهم صفات الرَّحمة الإنسانيَّة.

وعلى كل حال، لقد سبقت الفتوى بالحقّ أنك يا (دونالد ترامب) مهزومٌ في هذه الحرب هزيمةً مُخزيةً مُزريةً مُذّلةً مُهينةً رغم أنف جمهورية إيران الإسلاميَّة رغم شركهم بالله بآل البيت وضلالهم، وإنَّما وعدناهم بذلك بإذن الله لإقامة الحُجَّة عليهم، وجعلنا نصرهم آيةً لهم ليستجيبوا لداعي الحقّ من ربّهم؛ كونهم مِن أشد البشر استعجال لبعث فرج الله - خليفتهُ المهديّ المنتظر - فلما بعثهُ الله فإذا هم عنهُ معرضون منذ (21 عامًا) والله المستعان.

وأمَّا المذاهب الأخرى فيكادون أن ينكروا بعث خليفة الله على العالمين المهديّ المنتظر (ناصر محمد)، أفلا تعلمون أنَّه وعدُ الله في مُحكم كُتب الأنبياء والمُرسَلين (نوره نور البيان الحقِّ للقرآن العظيم)؟ ومن أراد أن يُطفئ نور الله فنقول له
    : ويأبى الله إلا أن يُتمّ نوره للعالمين ولو كره المُجرمون ظهوره، فما ظنكم بمن كان الله معه بكلماته؟ فهل أنتم أسرع مكرًا أم الله؟ وأشهد الله وكفى بالله شهيدًا إنّي بأعين الله نعم المولى ونعم النصير.

وكذلك أعلنت للمسلمين أنّي لست بأسفهم أن يظهروني على العالمين؛ بل الله من سوف يظهرني بكوكب سقر، وما أدراك ما سقر! لواحةٌ للبشر.

وأقسم بالله الواحد القهَّار الذي خلق الجان من مارجٍ من نارٍ وخلق الأنسان من صلصال كالفخار إنَّها اقتربت جهنم - كوكب العذاب سقر - مُباغتةً برؤيتها بغتةً وبهتةً (عين اليقين) فتحجب حين تشرق بأفق الجنوب بغتةً بزاويةٍ قوسيةٍ (180 درجة) فيرونها كل البشر في لحظةٍ واحدةٍ بغتةً وبهتةً فلا يستطيعون ردَّها المجرمون ولا هم يُنظرون، وتعذّب آخرين عذابًا شديدًا، وتكون بردًا وسلامًا على الصالحين الذين لا يريدون علوًّا في الأرض ولا فسادًا، والعاقبةُ للمتقين.

فويلٌ يومئذٍ للمكذبين، فلكم نصحنا العالمين والمسلمين أن يكتفوا بآيات اقترابها على الواقع الحقيقي بـ(علم اليقين) قبل رؤيتها (عين اليقين)، فقد اقترب شروقها مُنذ إعلان الاشتباك المُباشر بأشعة حرّ صيف سقر لإعدام فريزر مناخ أشدّ دفاعات الأرض المناخية؛ ذلكم مناخ صقيع القطب الجنوبي أشدّ دفاعات مناخ كوكب الأرض بما يزيد عن (ثمانين درجةً) تحت الصفر، فتخيلوا أيّ حرارةٍ يحتاج إلى فوق الصفر حتى يتحقق انهيار ثلوجه وفي عزِّ ليله القُطبي وأنتم تعلمون مناخ طقسه في الليل القطبي من قبل الاشتباك المُباشر بحرّ وهج كوكب سقر! فتمّ القضاء على صقيع مناخه الدَّفاعي الشَّديد وفي عزّ صقيع ليله القطبي مُنذ تاريخ (عشرة يوليو 2023) ومستمر حتى اللحظة - يوليو الجاري وأغسطس - وأشعة الشمس صِفر في مناخ القطب الجنوبيّ في الوقت الحالي، فلا زادها الله إلا سعيرًا وتغيظًا وزفيرًا ليحيى من حَيي عن بينةٍ ويهلك من هلك عن بينةٍ، فالله أعلم بما توعون وبأي لغة تفهمونٍ أنّي خليفة الله على العالم بأَسرِه برّه وبحره؛ أعظم خلافة في أمم البشريَّة نظرًا لكثرة دول العالمين وكثرة شعوبهم،
    فيا لها من مسؤوليةٍ قادمةٍ رغم أنف خليفة الله الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ، ألا والله الذي لا إله غيره لو عُرضت عليّ الخلافةُ عرضًا لأبيت أن أحملها، فعلى كم من الأمم يسألني الله بين يديه؟ فلكم أتعجب حين أتعرف على دول العالم فألقي على دولهم نظرةً في قوقل إرث! فما أكثر دول العالم بما يزيدون عن خمسمائة دولةٍ؛ ومنها جزرٌ أجدها جمهورياتٍ ما قط سمعت عنها! وما أكثر شعوبهم؛ فأقول: سبحانك ربّي أنت أعلَم وأحكَم، اللهم أعني برحمتك على هذه المسؤولية المرعبة!

"اللهم اصلح شعوب العالمين برحمتك يا أرحم الراحمين إنك قُلت وقولك الحقّ:
    {قُلْ فَلِلَّهِ الْحُجَّةُ الْبَالِغَةُ ۖ فَلَوْ شَاءَ لَهَدَاكُمْ أَجْمَعِينَ ‎﴿١٤٩﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الأنعام]، اللهم شاء برحمتك إنك على كل شئ قدير؛ تصديقًا لقولك الحقّ: {وَلَوْ شَاءَ رَبُّكَ لَآمَنَ مَن فِي الْأَرْضِ كُلُّهُمْ جَمِيعًا ۚ أَفَأَنتَ تُكْرِهُ النَّاسَ حَتَّىٰ يَكُونُوا مُؤْمِنِينَ ‎﴿٩٩﴾‏}" صدق الله العظيم [سُورَةُ يُونُسَ]."

وجمعةٌ مباركةٌ على المُسلمين وكافَّة المسالمين من أصحاب الرَّحمة الإنسانيَّة كلهم أجمعين، أليس اللهُ بأعلم بما في صدور العالمين؟ ألا يعلم مَن خلق؟! وهو اللطيف الخبير، وأفوض الأمر إلى الله لِما يحبهُ ويرضاه هو أرحم بعباده من عبده ووعده الحقّ وهو أرحم الراحمين، ربّ اغفر وارحم وأنت خير الراحمين، وسلام على المُرسَلين والحَمدُ للهِ ربِّ العالمين..

خليفة الله على العالم بأَسرِه الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
    ______

[لقراءة البيان من الموسوعة]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=505852
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=505854
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=505851
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=505815

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..