ئیمام ناصر محمد یەمانی
09 - 03 - 1434 کۆچی
21 - 01 - 2013 زایینی
05:57 بـــەیانی

[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=82978
ــــــــــــــــــــ


وەڵامی ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی بۆ ڕێزدار شێخ دکتۆر محمد زکری..


اقتباس المشاركة :
وەرگیراوی بەشداریەکەی (ولید الجبرتي)

وەڵامی ڕێزدار شێخ دکتۆر محمد زکری لەسەر بانگەوازی گفتوگۆکردن لە مێزی گفتوگۆ
http://www.facebook.com/mohamed.zekry.56
mohamed zekry

بۆ ئەوانەی دەیانەوێت لە ڕێگەی لاپەڕەی تایبەتی خۆمەوە شتێک بە خەڵکی نیشان بدەن کە تێگەیشتنیان لە ئایینەکەیان تێکبدات و چەمکی بیروباوەڕ لە دڵیاندا بگۆڕێت، بە هەموویان دەڵێم: "لە پەیجەکەم بڕۆنە دەرەوە، بۆتان بەداخەوە نیم" جا من گرنگیتان پێنادەم، وە دەرگای ئەو گفتوگۆو مشتومڕەم داخستووە کە پێم خۆش نییە، بۆ ئەوەی خەڵکی لە ڕێگەی لاپەڕەی تایبەتی خۆمەوە تێگەیشتنەکەیان تێکەڵ بەمن نەکەن ..
فەیسبووک لەبەردەمتان فراوانە، جا لە هەر شوێنێک دەتانەوێت بڵاوی بکەنەوە، وە تەنیا ئەو لێکچوونانەم سڕیەوە کە نیشاندرابوون - کە سوێند بە اللە نەمخوێندەوە- ئەمەش هەنگاوی یەکەمە، هاوڕێیەتیەکەشم وەکو خۆی جێهێشت بۆ ئەوەی اللە ناخمان بۆ ئایینە ڕاستگۆکەی خۆی و شەرع و یاسا ژیرو داناییەکەی فراوان بکات..
جا پێویستە ڕێز لە ویستەکەم بگرن بۆ تایبەتمەندی لاپەڕەکەم.. سڵاویش لە هەرکەسێک بیخوێنێتەوەو سوودی لێ ببینێت..
خۆشەویستی هەموو خەڵکی د. محمد محمد ذكر

-وە سوێند بە اللە نەمخوێندووەتەوە-!!

وەرگیراوەکە لەلایەن (ولید الجبرتي) كۆتايی هات.
انتهى الاقتباس

بەناوی اللە ی لە هەموو میهرەبان و بە بەزەییەکان میهرەبانترو بە بەزەییتر، درودو سڵاو لەسەر سەرجەم نێردراوو پێغەمبەران لە یەکەمیانەوە تا دواهەمینیان محمد نێردراوی اللە و کەس و کارە پاکەکانیان و شوێنکەتوانیان بە چاکە تا ئەو ڕۆژەی اللە لێپرسینەوە لەگەڵ بەندەکانی دەکات لەسەر ئایینەکەیان، لەدوای ئەوە..

ئەی دکتۆر محمد زکری لەبەرچی لە بەیانی حەق و ڕاست و دروستی ئەو کتێبە ڕادەکەیت کە قسەی بەجێ و وتەی جیاکەرەوەی تێدایەو یادەوەریە بۆ خاوەن ژیری و هۆشمەندەکان؟ سوێند بە اللە ئەی دکتۆر هەرگیز بۆ ڕێگای حەق هیدایەت نادرێن تا ئەوکاتەی سەرەتا گوێ لە قسەو گوفتار دەگرن بەر لەوەی بڕیار بدەن، وە ئای لەسەرسامی زۆرم! ئایا لە شەریعەتەکەی اللە ڕەوایە بەر لە گوێگرتنی بانگەواز لەنێوان دوو دەستەی دژ بەیەک و تیشک خستنەسەر بەڵگەو سەلماندەکان بڕیار دەربکرێت؟ وە ئای بەداخەوە ئەی دکتۆر محمد زکری ئێستا دەربارەی تۆ بەحەق و بەبێ ستەم فەتوا دەدەم و دەڵێم: تۆ لە خاوەن ژیری و هۆشمەندەکان نیت ئەوانەی اللە هیدایەتی داون بۆ قسەی بەجێ وە لەوانە نیت کە حیکمەت و وتەی جیاکەرەوەی پێداون، وە ئایا دەزانی چۆن زانیم تۆ لە خاوەن ژیری و هۆشمەندەکان نیت لەوانەی اللە هیدایەتی داون؟ وەڵامەکە لەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز دەدۆزیتەوە: {‏فَبَشِّرْ عِبَادِ (17) الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ (18)}‏‏ صدق الله العظيم [الزمر].

وە بەو پێیەی بەر لەوەی گوێ لەو دەسەڵاتی زانستە بگریت کە لەلامانە! بۆیە ئەی دکتور تۆ لەو کەسانە نیت کە گوێ لە قسەو گوفتار دەگرن جا لەپاش ئەوە شوێن چاکترینی دەکەون، کەواتە ئەی دکتۆر تۆ لەوکەسانە نیت کە اللە بۆ ڕێگای ڕاست هیدایەتی داون، نمونەی تۆ وەک دادوەرێکە بەر لەوەی گوێ لە مەنتقی خاوەن داوایەکە بگرێت و لە بەڵگەو سەلماندنەکانی لەسەر داوایەکەی بکۆڵێتەوە بڕیاردەدات، جا ئایا وایدەبینیت دواتر بە حەق و ڕاست دادوەری دەکات؟ حاشا للە لەوەی بەحەق دادوەری بکات، جا چۆن دەتوانێت بڕیار دەربکات ئەگەر بێتو گوێی لە داوایەکە نەگرتبێت و وەڵامی داوایەکەی نەدابێتەوەو پاشانیش داوای بەڵگە لە خاوەن داوایەکە نەکات یان سوێند بخوات لەسەر ئەو کەسەی نکۆڵی دەکات لە حاڵەتی نەبوونی بەڵگەی ئاشکرا؟ وە ئەی پیاو لە اللە بترسن و قسەی ڕاست و بەجێ بکەن بەبێ ستەم.

وە ئەی دکتۆری ڕێزدار، منی مەهدی چاوەڕوانکراو بانگەوازتان دەکەم بۆ گفتوگۆ کردن لە سەردەمی گفتوگۆ بەر لە دەرکەوتن پاشانیش لەدوای بەڕاستدانان لەلای ماڵی دێرین (کەعبە) بۆ بەیعەتی گشتی دەردەکەوین بەو مەرجەی دەستەی گەورە زانایانی شانشینی عەرەبی سعودیە دانم پێدابنێن لەبەرئەوەی ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی لە دەرگاوە دەچێتە ماڵەکان و لە دواوەیان ناچێتە ماڵەکانەوە، پەناش دەگرم بە اللە لە نەفامان بم.

لەوەیە دکتۆر محمد زیکری بیەوێت بڵێت: "ئەی ناصر محمد لە هەموو کات و شوێنێک چەندین کەسی تری هاوشێوەی وەک تۆ بانگەشەی مەهدیەتیان کردووە". لەپاش ئەوە ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی وەڵامتان دەداتەوەو دەڵێم: سوێند بەو اللە یەی هیچ پەرستراوێک نیە جگە لە ئەو نەبێت کەس بانگەشەی ئەوە ناکات ئیمام مەهدیە جگە لەوکەسەی زیانی شەیتانی نەفرەتلێکراو دەستی لێوەشاندبێت، تەنها ئیمام مەهدی چاوەڕوانکراوی حەقی ڕەوانەکراو لەلایەن پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهانەوە نەبێت کە ئەویش یەک کەسە بە تەنهاو زیاتر نا. وە ئەو پرسیارەی ئاڕاستە دەکرێت ئەوەیە، جا ئەو حیکمەتە شەیتانیەی لای ئیبلیسی نەفرەتلێکراو چیە (کە ناوبەناو مەهدیەکی چاوەڕوانکراوتان بۆ دەردەکەوێت)؟ وەڵامەکەی ئەی خاوەن ژیری و هۆشمەندەکان: ئەمە بۆ ئەوەیە تا کاتێک اللە ئیمام مەهدی چاوەڕوانکراوی حەقی لای پەروەردگارەکەتانی بۆ ڕەوانەکردن ئەوا پێی بڵێن ئەمەش هەروەک ئەوانەی پێشترە لەوانەی حەزو ویستی مەهدیەتیان هەبووە پاشانیش پشت لە بانگەوازکاری حەقی لای پەروەردگارەکەتان هەڵبکەن و دواتریش اللە بە سزایەکی سەخت سزاتان بدات، جا ئەوەیە کە شەیتان بەدواوەیەتی و دەیەوێت لە پیلانی ساختەکردن بە کەسایەتی مەهدی چاوەڕوانکراو لە هەموو سەردەمێک.

لەوەیە ڕێزدار دکتۆر محمد زکری بێەوێت بڵێت: "جا چۆن مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق و ئەو مەهدیانەی زیانی شەیتانەکان دەستیان لێوەشاندوون جیابکەینەوە"، لەپاش ئەوە ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی وەڵامی شێخ محمد زکری و سەرجەم پرسیارکاران دەداتەوەو دەڵێم: "لەڕاستیدا باسەکە زۆر ئاسان و سادەیە، ئایا ناتوانن جیاوازی لەنێوان کەسێکی شێت و کەسێکی خاوەن عەقڵ و هۆشیاردا بکەن؟ بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لله مَثْنَى وَفُرَادَى ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا مَا بِصَاحِبِكُم مِّن جِنَّةٍ} صدق الله العظيم [سبأ:46].

ئایا وای دەبینی هەرگیز ناتوانیت جیاوازی لەنێوان شێت و خاوەن ژیری و هۆشمەندەکان بکەیت؟ جا سەیری ئەو کەسایەتیانە بکە کە هەر یەکێکیان بانگەشەی ئەوەیان کردووە مەهدی چاوەڕوانکراون، جا هەیانە لە میسرە هەشیانە لە دەوڵەتە عەرەبیە جیاجیاکانی ئیسلامیە پاشان سەیری مەنتق و دەسەڵاتی زانستەکەی بکە جا لەپاشان ئەوە دەدۆزیتەوە کە مەنتقەکەی نە عەقڵ قبوڵی دەکات نە مەنتق، جا لەپاشان سەیری مەنتق و دەسەڵاتی زانستەکەی ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی دەکەیت و ئەوە دەدۆزیتەوە کە عەقڵ ملکەچی مەنتقەکەی دەبێت و بە تەواوی خۆی بەدەستەوە دەدات، ئەمەش بۆ ئەوکەسەی عەقڵەکەی لە بیرکردنەوەی بەیانی ئیمام مەهدی بۆ قورئانی گەورە بەکاردەهێنێت، جا وا خۆی دەبینێت هەروەک بڵێی یەکەم جارە قورئان بخوێنێتەوە تەنانەت ئەگەر لەسەر دڵیشی لەبەری کردبێت، وە ئایا دەزانیت لەبەرچی؟ لەبەرئەوەی وای لێهاتووە بە حەق لە وتەی پەروەردگارەکەی تێبگات؛ پاک و بێگەردی بۆی، جا دڵەکەی ملکەچ دەبێت جا چاوی ئەوانە دەبینین کە اللە هیدایەتی داون بە خوڕ فرمێسک دەڕێژێت، وە بەوەی ناصر محمد یەمانی بەڕاستی بە حەق دەدوێت و بەحەق ڕێنمایی دەکات بۆ ڕێگای ڕاست، وە شێت یان ئەوکەسە نیە کە شەیتانی نەفرەتلێکراو دەستی لێوەشاندبێت.

وە ئەی گەلی پشتیوانان، هیوادارم هەڵبستن بە دابەزاندنی هەموو ئەو کەسایەتیانەی بانگەشەی ئەوەیان کردووە مەهدی چاوەڕوانکراون جا ئەگەر لە یوتیوب بن یان لە ڤیدیۆ یان لە کەناڵی ئاسمانی یان لە حەرەمی مەککە، تا ئەوانەی بە شوێن ڕاستیدا دەگەڕێن کەسایەتی مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق لەوانە جیابکەنەوە کە هەریەکێکیان بانگەشەی کەسایەتی ئیمام مەهدیان کردووە، وە لە یەکەم بینین بۆ ئەوکەسەی بە شوێن ڕاستیدا دەگەڕێت ڕوون ببێتەوە ئەو کەسە نەخۆشە، جا ئایا وایدەبینن ناصر محمد یەمانیش وەک ئەمانەیە؟ اللە یارمەتیدەربێت؛ جا ئەی دکتۆر محمد زکری ئایا بوون بەو کەسانەی جیاوازی لەنێوان گوێدرێژو وشتردا نەکەن؟ جا ئایا ناتوانن لەنێوان مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق کە لە خاوەن ژیری و هۆشمەندەکانە لەوانەی اللە زانستی کتێبەکەی خۆی پێداون لەو مەهدیانە جیابکەنەوە کە هەریەکێکیان بانگەشەی ئەوەی کردووە مەهدی چاوەڕوانکراوە هەروەک ئەوکەسەی مایکڕۆفۆنەکەی حەڕەمی مەککەی لەکاتی نوێژدا فڕاندو تێیدا هاواری کردو وتی من مەهدی چاوەڕوانکراوم هەروەک لە ئینتەرنێت بینیوتە! بەڵام دەیویست ئەو گێڕانەوەیە جێبەجێ بکات کە فەتوای ئەوە دەدات مەهدی چاوەڕوانکراو لەلای ڕوکنی یەمانی ماڵی حەرام بۆ بەیعەت پێدان دەردەکەوێت.

لەوەیە یەکێک لە پرسیارکاران بیەوێت بمپچڕێنێت جا بڵێت: ئەی ناصر محمد، فەرموو ئەمە گێڕانەوە حەقەکە لە پێغەمبەرەوە - درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی - دەربارەی بەیعەت دان بە ئیمام مەهدی کە دەفەرموێت: [إنه يبايع بين الركن والمقام]".

جا لەپاشان ئیمام مەهدی وەڵامی پرسیارکاران دەداتەوەو دەڵێم: اللهم بەڵێ ئیمام مەهدی لە مزگەوتی حەرام بۆ بەیعەت پێدان دەردەکەوێت، بەڵام! ئایا عەقڵەکانتان فەتوای ئەوە دەدات کە ئەو ڕاستەوخۆ پێش بەیعەتی سەردەمی گفتوگۆی بەر لە دەرکەوتن بۆ بەیعەت پێدان دەربکەوێت؟ ئەگەر وابێت کەواتە ئێوەو خەڵکی مەککە چۆن دەزانن ئەوکەسەی لە حەڕەمی مەککە بۆ بەیعەت پێدان دەرچووە بریتیە لە ئیمام مەهدی ئەگەر بێتو پێش ئەوە سەردەمی گفتوگۆ بەر لە دەرکەوتن نەبێت، وە خەڵکیش وێنەکەی بناسن، وە زانایانی موسڵمانانیش ئاگاداری هێزی سەلماندنی دەسەڵاتی زانستەکەی بن جا بەبێ شک و گومان بۆیان ڕووندەبێتەوە ئەمە حەقە لەلایەن پەروەردگارەکەیانەوە، وە لەدوای بەڕاستدانان و دانپێدانانی ئەوا لەلای ماڵە دێرینەکەی اللە بۆ بەیعەت پێدان دەردەکەوێت جا ئەوەیە عەقڵ و مەنتق؛ پێشم مەڵێن بەڵکو جبرائیل لەلای ڕاستیەوەیەتی و میکائیلیش لەلای چەپی، هەروەک برایانی شیعە پێیان وایە بەهۆی گێڕانەوە شەیتانیە هەڵبەستراوەکان، جا لەپاش ئەوە لەلایەن پەروەردگارەکەتانەوە بەڵگەتان بەسەردا جێبەجێ دەکەم و دەڵێم: بەڵام اللە فریشتەکانی بە یاوەری لەگەڵ پێغەمبەرەکانی نەناردووە تا خەڵکی بەم شێوەیە بەڕاستیان دابنێن کە گەورەی گەلەکانیان دەمەقاڵێیان لەگەڵ پێغەمبەران دەکردو بە گەلەکانیان دەوت بڕوا بەوکەسە مەکەن کە بانگەشەی پێغەمبەرێتی دەکات، خۆ ئەگەر لە ڕاستگۆیان بوو ئەوا اللە لەگەڵیدا فریشتەی لەگەڵ ڕەوانە دەکردو ئێوەش بەچاوی سەرتان سەیریان دەکەن، جا تاوانکارەکان سوکایەتیان بە عەقڵی گەلەکانیان دەکردو ئەوانیش بەڕاستیان دادەنان بەوەی ئەمە بەڵگەیە لەسەر پێغەمبەرەکانی اللە، جا گەلەکانیان شوێنیان نەدەکەوتن، هەروەک ئەو فیرعەونەی سوکایەتی بە عەقڵی گەلەکەی دەکردو پێی دەوتن: ئەگەر بێتو موسا پێغەمبەرێکی نێردراو بێت ئەوا فریشتەکان لەلای ڕاستی و چەپی لەگەڵیدا دەهاتن و خەڵکیش دەیانبینین، اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی: {وَنَادَى فِرْعَوْنُ فِي قَوْمِهِ قَالَ يَا قَوْمِ أَلَيْسَ لِي مُلْكُ مِصْرَ وَهَذِهِ الأَنْهَارُ تَجْرِي مِن تَحْتِي أَفَلا تُبْصِرُونَ (51) أَمْ أَنَا خَيْرٌ مِّنْ هَذَا الَّذِي هُوَ مَهِينٌ وَلا يَكَادُ يُبِينُ (52) فَلَوْلا أُلْقِيَ عَلَيْهِ أَسْوِرَةٌ مِّن ذَهَبٍ أَوْ جَاءَ مَعَهُ الْمَلائِكَةُ مُقْتَرِنِينَ (53) فَاسْتَخَفَّ قَوْمَهُ فَأَطَاعُوهُ إِنَّهُمْ كَانُوا قَوْمًا فَاسِقِينَ (54) فَلَمَّا آسَفُونَا انتَقَمْنَا مِنْهُمْ فَأَغْرَقْنَاهُمْ أَجْمَعِينَ (55) فَجَعَلْنَاهُمْ سَلَفًا وَمَثَلاً لِلْآخِرِينَ (56)} صدق الله العظيم[الزخرف].

ئەوەش نازانم اللە لەگەڵ ئیمام مەهدی جبریل لەلای ڕاستی و میکائیلیش لەلای چەپی ڕەوانە بکات هەروەک برایانی شیعە وایدادەنێن، جا چەندە گومڕاو سەرلێشێواو بوون بەهۆی گێڕانەوە هەڵبەستراوەکانەوە، وە هەرگیزیش بۆ هەمیشە هیدایەت نادرێن تا ئەوکاتەی وەڵامی بانگەوازی حوکم کردن بۆ لای کتێبەکەی اللە؛ قورئانی گەورە دەدەنەوە، پاشانیش هەڵدەستین بە تێکشکاندنی فەرموودە هەڵبەستراوەکان و گێڕانەوە درۆیەکان لە بیحارولئەنوار یان کتێبی بوخاری و موسلیم جا بە مۆڵەتی اللە بەتەواوی تێک و پێکی دەشکێنین تا وای لێدێت هیچی تێدا نەمێنێتەوە تەنها ئەو فەرموودانەی پێغەمبەر نەبێت کە حەق و ڕاست و دروستن، هەروەک ئەم فەرموودەیەی ئیمام عەلی و عومەری کوڕی خەتاب دەربارەی نەفیکردنی ئەوەی محمد نێردراوی اللە - درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی- بەهیچ شێوەیەک ناوی مەهدی چاوەڕوانکراوی بۆ هاوەڵاکانی هێنابێت بەم شێوەیە: [سأل عمر بن الخطاب أمير المؤمنين (ع) فقال أخبرني عن المهدي ما اسمه ؟ فقال (ع) أما اسمه فإن حبيبي عهد إلي أن لا أحدث به حتى يبعثه اللّـه] بحار الأنوار// ج51 ص36.

بەڵام لە کتێبی بیحارولئەنوار زۆرێک لە گێڕانەوەو فەرموودەی هەڵبەستراو لەسەر اللە و نێردراوەکەی هەن بەهەمان شێوە لە کتێبی بوخاری و موسلیم، جا هەتاکەی چاوەڕێتان بکەین بۆ ئامادەبوون ئەی گەلی زانایانی موسڵمانان؟ وە خەریکە سەردەمی گفتوگۆ بەر لە دەرکەوتن تەواوبێت پاشانیش هیچ پاڵپشت و یاوەرو پشتیوانێک بۆ خۆتان نەدۆزنەوە بەهۆی ئەوەی ئیمام مەهدی بانگەوازتان دەکات بۆ لای حوکم کردن بە کتێبەکەی اللە قورئانی گەورە تا سەبارەت بەوەی لەسەری جیاوازو ناکۆکن لە ئایینەکەتان حوکم و دادوەری لەنێوانتاندا بکات جا ئێوە نەتانویست و ڕەتتان کردەوە تەنها دەستگرتن بەوە نەبێت کە باوک و باپیرانتان دیوە لەسەری بوونە لە گێڕانەوەو فەرموودە درۆینەکان و هەڵیت و پەڵیت و قسە بێ ماناکان کە لەگەڵ مەحکەمی کتێبەکەی اللە و لەگەڵ عەقڵ و مەنتق کەم و کورتن.

وە ئەی گەلی زانایانی موسڵمانان لە خۆرهەڵاتەکانی زەوی و خۆرئاوایەکانی بەهەموو مەزهەب و دەستە جۆربەجۆرەکانیان، بە اللە ی گەورە سوێندتان دەدەم وەڵامی بانگەوازی حوکم کردن بۆ لای کتێبەکەی اللە قورئانی گەورە بدەنەوە ئەگەر ئێوە باوەڕتان پێی هەیە، وە ئەگەر نەتانویست و ڕەتتان کردەوە ئەوا من بە کتێبێکی تر نازانم باشتر لە قورئانی گەورە ڕێنمایی بکات تا شوێنی بکەوم وە ئەگەر لەلای ئێوە کتێبێک هەیە چاکتر لە قورئانی گەورە ڕێنمایی بکات ئەوا بۆمی بهێنن تا شوێنی بکەم ئەگەر ڕاستدەکەن، جا بەڵگەم پێی بەسەردا جێبەجێ بکەن هەروەک چۆن من لە مەحکەمی کتێبەکەی اللە قورئانی گەورە بەڵگەتان بەسەردا جێبەجێ دەکەم، جا بۆ پشت لە یادخستنەوە هەڵدەکەن ئەی دکتۆر محمد زیکری، ئایا نازانیت اللە پێغەمبەرەکەی خۆی درودو سڵاوی لێبێت بە (قسورة) چواندووە کە بریتیە لە شێر، وە پشتهەڵکەرانیشی لەبەرامبەر يادخستنەوەی قورئانی گەورە بە گەلە گوێدرێژی کێوی ڕاکردوو چوواندووە لەوکاتەی (قسورة) دەبینن کە بریتیە لە شێر، بۆیەش اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {فَمَا لَهُمْ عَنِ التَّذْكِرَةِ مُعْرِضِينَ ﴿49﴾ كَأَنَّهُمْ حُمُرٌ مُّسْتَنفِرَةٌ ﴿50﴾ فَرَّتْ مِن قَسْوَرَةٍ ﴿51﴾} صدق الله العظيم [المدثر].

بەهەمان شێوە پشتهەڵکەران لە یادخستنەوە لە سەردەمی ڕەوانەکردنی مەهدی چاوەڕوانکراو، هەروەک گەلە گوێدرێژی کێوین کە لە شێر ڕادەکەن، اللە شم بەسەو باشترین کەسە پشتی پێ ببەسترێت! جا ئێوە نەهاتن تا بەرگری لە بەها پیرۆزەکانی ئایینەکەتان بکەن ئەگەر حەق لەلای ئێوە بێت، وە دانیشتان نەنا بە بەیانی حەق و ڕاست و دروستی قورئان، یان وا گومان دەبەن بەتەنها تەفسیرێکە وەک ئەو تەفسیرانەتان کە لەلایەن خۆتانەوەن؟ پەنا دەگرم بە اللە وەکو ئێوە بم لە قسە کردن بە گومان کە هیچ سودێکی نیە لەبەرامبەر زانینی حەق و ڕاستی؛ بەڵکو بەبێ شک و گومان لە مەحکەمی کتێبەکەی اللە؛ قورئانی گەورە بە حەق دەدوێم، جا لەدوای ئەوە بە چ گوفتارێکی تر بڕوادەهێنن؟

وە درودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەران سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان..
بانگەوازکار بۆ لای حوکم کردن بە قورئانی گەورە؛ ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی.
ــــــــــــــــــــ

اقتباس المشاركة 82978 من موضوع الرد على فضيلة الشيخ محمد ذكري: فما هي الحكمة الشيطانية لدى إبليس الشيطان الرجيم (كل شوية يطلع لكم مهدي منتظر)؟

[ لمتابعة رابط المشاركـــــــــة الأصلية للبيـــــــــــان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=82954

الإمام ناصر محمد اليماني
09 - 03 - 1434 هـ
21 - 01 - 2013 مـ
05:57 صــــباحاً
ــــــــــــــــــــ


ردّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلى فضيلة الشيخ الدكتور محمد ذكري..

اقتباس المشاركة : وليد الجبرتي

رد فضيلة الشيخ الدكتور محمد ذكري على الدعوة إلى الحوار في طاولة الحوار
http://www.facebook.com/mohamed.zekry.56

mohamed zekry

إلي من يريد أن يعرض علي الناس شبها تلبس عليهم فهم دينهم، وتغير مفهوم العقيدة في قلوبهم من خلال صفحتي الشخصية أقول لهم جميعا:
"اخرجوا من صفحتي غير مأسوف عليكم"
فأنا لم أُعِرْكم اهتماما، وقد أغلقت باب النقاش والجدال الذي لا أحبه حتى لا تلبسوا علي الناس أفهامهم من خلال صفحتي الشخصية..
الفيس أمامكم واسع انشروا في أي مكان تريديون، اكتفيت فقط -ووالله ما قرأته- بحذف الشبه التي عرضت وهذا إجراء أول، وتركت الصداقة كما هي عل أن يشرح الله نفوسنا وصدورنا لدينه القويم ولشرعه الحكيم..
فواجب عليكم احترام رغبتي في خصوصية صفحتي.. والسلام علي من قرأ وانتفع..
المحب لكل الناس. د. محمد محمد ذكر


-ووالله ما قرأته-!!
انتهى الاقتباس من وليد الجبرتي

بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على كافة الأنبياء والمرسلين من أولهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وآلهم الطيبين والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين، أما بعد..

أيا دكتور محمد ذكري لماذا الهروب من البيان الحقّ للكتاب الذي فيه القول الصواب وفصل الخطاب ذكرى لأولي الألباب؟ ألا والله يا دكتور لا تهتدون إلى الحقّ أبداً حتى تستمعوا القول أولاً من قبل أن تحكموا، ويا عجبي الشديد! فهل يجوز في شريعة الله صدور الحكم من قبل استماع الدعوى بين المختصمين وإبراز الحجج والبراهين؟ ويا أسفاه يا دكتور محمد ذكري فسوف أفتي في شأنك بالحقّ من غير ظلمٍ وأقول: إنك لست من أولي الألباب، ولذلك لم تكن من الذين هداهم الله إلى القول الصواب ولم يؤتِهم الحكمة وفصل الخطاب، وهل تدري كيف علمتُ أنك لست من أولي الألباب ولست من الذين هداهم الله؟ والجواب تجده في قول الله تعالى:
{‏فَبَشِّرْ عِبَادِ (17) الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ (18)}‏‏ صدق الله العظيم [الزمر].

وبما أنك حكمت علينا من قبل أن تستمع إلى ما لدينا من سلطان العلم! إذاً فأنت يا دكتور لست من الذين يستمعون القول فيتبعون أحسنه، إذاً أنت لست ممن هداهم الله إلى صراطٍ مستقيمٍ، ومثلُك كمثل قاضٍ يحكم بين اثنين مختصمين من قبل أن يستمع إلى منطق صاحب الدعوى والنظر في حُجَجِهِ وبرهانه على دعواه، فهل يا ترى سيحكم بالحقّ؟ وحاشا لله أن يحكم بالحقّ، فكيف يستطيع أن يحكم بالحكم ما لم يسمع الدعوى والإجابة على الدعوى ومن ثم طلب البرهان من صاحب الدعوى أو اليمين على المنكر في حالة عدم وجود البرهان المبين؟ ويا رجل اتّقوا الله وقولوا قولاً سديداً بالحقّ من غير ظلمٍ.

ويا فضيلة الدكتور، إنّني المهديّ المنتظَر ناصر محمد ندعوكم للحوار في عصر الحوار من قبل الظهور ومن ثمّ وبعد التصديق نظهر للبيعة العامة عند البيت العتيق بشرط أن يعترف بشأني هيئة كبار علماء المملكة العربيّة السعوديّة لكون الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني يدخل البيوت من أبوابها ولا يدخل البيوت من ظهورها، وأعوذ بالله أن أكون من الجاهلين.

وربّما يودّ الدكتور محمد ذكري أن يقول: "يا ناصر محمد فكم غيرك ادَّعوا المهديّة في كل زمانٍ ومكانٍ مِمَن هم على شاكلتك". ومن ثم يردّ عليكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: والله الذي لا إله غيره لا يعلن أحدٌ أنه الإمام المهديّ المنتظر إلا من كان يتخبطه مسُّ شيطانٍ رجيمٍ، إلا الإمام المهدي المنتظر الحقّ المبعوث من ربّ العالمين وهو واحدٌ فقط ولا غير. والسؤال الذي يطرح نفسه، فما هي الحكمة الشيطانيّة لدى إبليس الشيطان الرجيم (كل شوية يطلع لكم مهدي منتظر)؟ والجواب يا أولي الألباب: وذلك حتى إذا بعث الله لكم الإمام المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّكم فتقولون إن هو إلا كمثل الذين سبقوه من الطامعين بالمهديّة ثم تعرضون عن الداعي الحقّ من ربّكم ومن ثم يعذبكم الله عذاباً نُكرا، فذلك ما يبتغيه الشيطان من المكر بالتزوير لشخصيّة المهديّ المنتظَر في كل عصرٍ. وربّما فضيلة الدكتور محمد ذكري يودّ أن يقول: "وكيف لنا أن نميّز بين المهدي المنتظر الحقّ والمهديين الذين تتخبطهم مسوس الشياطين"، ومن ثم يردّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني على الشيخ محمد ذكرى وكافة السائلين وأقول: "إن الأمر هينٌ وبسيطٌ جداً، أفلا تستطيعون أن تُميزوا بين المجنون وصاحب العقل الرزين؟ تصديقاً لقول الله تعالى:
{قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لله مَثْنَى وَفُرَادَى ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا مَا بِصَاحِبِكُم مِّن جِنَّةٍ} صدق الله العظيم [سبأ:46].

أيا دكتور محمد ذكري، فهل ترى إنّك لن تستطيع أن تميز بين المجنون ومن كان من أولي الألباب؟ فانظر إلى شخصيات ادَّعى كلٌ منهم أنه المهديّ المنتظَر، ومنهم مِنْ مِصر ومن مختلف الدول العربيّة والإسلاميّة ثم انظر إلى منطِقه وسلطان علمه ومن ثم تجد أن منطقه لا يقبله عقلٌ ولا منطقٌ، ومن ثمَّ تنظر إلى منطق وسلطان علم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني تجد العقل يرضخ لمنطقِهِ ويسلِّم تسليماً، ذلك لمن يستخدم عقله في التفكر في بيان الإمام المهديّ للقرآن العظيم، فيجد نفسه وكأنّه أول مرة يقرأ القرآن حتى لو كان حافظَهُ عن ظهر قلبٍ، وهل تدري لماذا؟ وذلك لأنه صار يفهم كلام ربه بالحقّ؛ سبحانه، فيخشع قلبه فترى أعين الذين هداهم الله تفيض من الدمع مما عرفوا من الحقّ، وإنَّ ناصر محمد اليماني حقٌ ينطق بالحقّ ويهدي بالحقّ إلى صراطٍ مستقيمٍ، وليس مجنوناً أو يتخبطه شيطانٌ رجيم.

ويا معشر الأنصار، أرجو أن تقوموا بتنزيل شخصيات ادّعى كلٌ منهم أنه المهديّ المنتظر سواءً في اليوتيوب أو فيديو أو في قناة فضائيّة أو في الحرم المكيّ، عسى أن يُفرِّقَ الباحثون عن الحقّ بين شخصيّة المهديّ المنتظر الحقّ وبين الذين ادَّعى كلٌ منهم شخصية الإمام المهدي، ويتبيّن للباحث من أول نظرة إنَّ ذلك شخصٌ مريضٌ، فهل يا ترى ناصر محمد اليماني ترونه ليس إلا أمثال هؤلاء؟ والله المستعان؛ فهل أصبحتم يا دكتور محمد ذكري قومٌ لا تفرِّقون بين الحمير والبعير؟ فهل لا تستطيعون أن تفرقوا بين المهديّ المنتظَر الحقّ من أولي الألباب الذي آتاه الله علم الكتاب، وبين المهديَّين الذي يدعي كلٌ منهم أنه المهديّ المنتظَر كمثل الذي خطف ميكرفون الحرم المكي أثناء الصلاة وصرخ فيه وقال أنا المهديّ المنتظر كما رأيته في الإنترنت! ولكنه يريد أن يطبِّق الرواية التي تُفتي إنَّ المهديّ المنتظَر يظهر للبيعة عند الركن اليماني في البيت الحرام.

وربّما يودّ أن يقاطعني أحد السائلين فيقول: يا ناصر محمد، إليك هذه الرواية الحقّ عن النبي - صلّى الله عليه وآله وسلم - عن البيعة للإمام المهديّ قال:
[إنه يبايع بين الركن والمقام]". ومن ثم يردّ الإمام المهدي على السائلين وأقول: اللهم نعم فإن الإمام المهديّ يظهر للبيعة في المسجد الحرام، ولكن! فهل عقولكم تفتيكم أنه يظهر للبيعة مباشرةً من قبل أن يسبق البيعة عصر الحوار من قبل الظهور؟ إذاً فما يدريكم وأهل مكة إنَّ هذا الذي ظهر في الحرم المكي للبيعة هو الإمام المهديّ ما لم يسبق قبل ظهوره عصر الحوار من قبل الظهور، وتتعرف النّاس على صورته، وتتبيّن علماء المسلمين من قوة حجة سلطان علمه فيتبيّن لهم أنّه الحقّ من ربِّهم لا شك ولا ريب، ومن بعد التصديق والاعتراف بشأنه يظهر للبيعة من بعد التصديق عند البيت العتيق فذلك هو العقل والمنطق؛ ولا تقولوا لي بل جبرائيل عن يمينه وميكائيل عن شماله، كما يعتقد الإخوان الشيعة بسبب روايات شيطانيّة مفتراة، ومن ثمّ أقيم الحجّة عليكم من ربّكم وأقول: ولكن الله لم يبعث ملائكته مقترنين بأنبيائِه لكي يصدقهم النّاس، وكان يحاجج الأنبياء أكابر أقوامهم فيقولون لقومِهم لا تصدقوا هذا الذي يدّعي النّبوة، ولو كان من الصادقين لبعث الله معه الملائكة مقترنين به وأنتم تشاهدوهم رأي العين فاستخف المجرمون بعقول قومهم فصدقوهم بأن تلك حجة على أنبياء الله فلم يتبعهم أقوامهم كمثل فرعون الذي استخف بعقول قومه وقال لهم: لو كان موسى نبيّاً مرسلاً لجاءت الملائكة معه مقترنين عن يمنيه وشماله والنّاس ينظرون، وقال الله تعالى: {وَنَادَى فِرْعَوْنُ فِي قَوْمِهِ قَالَ يَا قَوْمِ أَلَيْسَ لِي مُلْكُ مِصْرَ وَهَذِهِ الأَنْهَارُ تَجْرِي مِن تَحْتِي أَفَلا تُبْصِرُونَ (51) أَمْ أَنَا خَيْرٌ مِّنْ هَذَا الَّذِي هُوَ مَهِينٌ وَلا يَكَادُ يُبِينُ (52) فَلَوْلا أُلْقِيَ عَلَيْهِ أَسْوِرَةٌ مِّن ذَهَبٍ أَوْ جَاءَ مَعَهُ الْمَلائِكَةُ مُقْتَرِنِينَ (53) فَاسْتَخَفَّ قَوْمَهُ فَأَطَاعُوهُ إِنَّهُمْ كَانُوا قَوْمًا فَاسِقِينَ (54) فَلَمَّا آسَفُونَا انتَقَمْنَا مِنْهُمْ فَأَغْرَقْنَاهُمْ أَجْمَعِينَ (55) فَجَعَلْنَاهُمْ سَلَفًا وَمَثَلاً لِلْآخِرِينَ (56)} صدق الله العظيم[الزخرف].

ولا أعلم أنَّ الله يبعث مع الإمام المهديّ جبريل عن يمينه وميكائيل عن شماله كما يزعم الإخوان الشيعة، فكم ضلَلْتم عن الصراط المستقيم بسبب الروايات المفتراة، ولن تهتدوا إذاً أبداً حتى تستجيبوا لدعوة الاحتكام إلى كتاب الله؛ القرآن العظيم، ومن ثم نقوم بنسف الأحاديث المفتراة والروايات المكذوبة في بحار الأنوار أو في كتاب البخاري ومسلم فننسفها نسفاً بإذن الله حتى لا تتبقى إلا أحاديث نبويّة هي الحقّ، كمثل الحديث الذي رواه الإمام علي وعمر بن الخطاب عن النفي بأنَّ محمداً رسولَ الله -صلى الله عليه وآله وسلم- ذكر اسمَ المهديّ لصحابته على الإطلاق كما يلي:
[سأل عمر بن الخطاب أمير المؤمنين (ع) فقال أخبرني عن المهدي ما اسمه ؟ فقال (ع) أما اسمه فإن حبيبي عهد إلي أن لا أحدث به حتى يبعثه اللّـه] بحار الأنوار// ج51 ص36.

ولكن في كتاب بحار الأنوار كثير من الروايات والأحاديث المفتراة على الله ورسوله وكذلك في كتاب البخاري ومسلم، فإلى متى ننتظركم للحضور يا معشر علماء المسلمين؟ وأوشك عصر الحوار من قبل الظهور أن ينفد ثم لا تجدون لكم من الله ولياً ولا نصيراً بسبب أنّ الإمام المهديّ يدعوكم للاحتكام إلى كتاب الله؛ القرآن العظيم، ليحكم بينكم فيما كنتم فيه تختلفون في دينكم فأبيتم إلا الاعتصام لما وجدتم عليه آباءكم من رواياتٍ وأحاديثَ مكذوبة وخزعبلات تتناقض مع محكم كتاب الله ومع العقل والمنطق.

ويا معشر علماء المسلمين في مشارق الأرض ومغاربها على مختلف مذاهبهم وفرقهم، إني أستحلفكم بالله العظيم أن تستجيبوا لدعوة الاحتكام إلى كتاب الله القرآن العظيم إن كنتم به مؤمنين، وإن أبيتم فلا أعلم بكتاب هو أهدى من القرآن العظيم فأتّبعه وإن كان لديكم كتاب هو أهدى من القرآن العظيم فآتوني به لأتّبعه إن كنتم صادقين، فأقيموا عليَّ الحجّة منه كما أقيم عليكم الحجّة من محكم كتاب الله القرآن العظيم، فما لكم عن التذكرة معرضين؟ يا دكتور محمد ذكري، أفلا تعلم إنَّ الله شبَّه نبيَّه عليه الصلاة والسلام كمثل قْسوَرة وهو الأسد، وشبّه المعرضين عن تذكرة القرآن العظيم شبَّهم كأنهم حميرٌ مستنفرةٌ للهرب حين شاهدنَ قسورة وهو الأسد، ولذلك قال الله تعالى:
{فَمَا لَهُمْ عَنِ التَّذْكِرَةِ مُعْرِضِينَ ﴿49﴾ كَأَنَّهُمْ حُمُرٌ مُّسْتَنفِرَةٌ ﴿50﴾ فَرَّتْ مِن قَسْوَرَةٍ ﴿51﴾} صدق الله العظيم [المدثر].

وكذلك المعرضون عن التذكرة في عصر بعث المهديّ المنتظَر، كأنّهم حُمُرٌ مستنفرة فرَّت من قسورة، حسبي الله ونعم الوكيل! فلا أنتم جئتم لتذودوا عن حياض دينكم إن كان الحقّ معكم، ولا أنتم اعترفتم بالبيان الحقّ للقرآن العظيم، أم تظنّوه مجرد تفسيرٍ مثل تفاسيركم التي من عند أنفسكم؟ وأعوذ بالله أن أُشبَهكم في القول بالظنّ الذي لا يغني من الحقّ شيئاً؛ بل أنطق بالحقّ لا شك ولا ريب فأستنبط لكم الحكم الحقّ من محكم كتاب الله؛ القرآن العظيم، فبأي حديثٍ بعدَه يؤمنون؟

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
الدَّاعي إلى الاحتكام إلى القرآن العظيم؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ــــــــــــــــــــ

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..