Imam Mahdi Nasser Mohammed Al-Yamani
05 - Sha'ban - 1428 AH
18 - 08 - 2007 AD
12:38 's nachts
(Volgens de officiële kalender van Umm Al-Qura)

**Het Gezalfde Mahdi ontkent een Joodse wet die indruist tegen de Edele Koran..**

In de naam van Allah, de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle.
Van de Gezalfde Mahdi, de Opvolger van Allah op aarde, de Dienaar van de Allerhoogste Genade, Imam Nasser Mohammed Al-Yamani aan alle geleerden van de oprechte Islamitische religie. Vrede zij met jullie en de genade van Allah en Zijn zegeningen. Vrede zij met ons en met alle Moslims, de vroegeren en de lateren, en in de Hogere Bijeenzitting tot de Dag des Oordeels. En vrede zij met de Boodschappers, en alle lof behoort aan Allah, de Heer der werelden. En voorts...

O gemeenschap van geleerden van de oprechte Islamitische religie, Allah heeft mij tot Imam van de gemeenschap gemaakt om door mij de duisternis op te heffen en de mensen uit de duisternissen naar het licht te leiden, behalve de demonen onder de djinn en de mensen, totdat zij de straf voor hun zaak proeven. En ik zal, met de toestemming van Allah, al het andere tot één gemeenschap maken die Allah aanbidt zoals het behoort, zonder deelgenoten aan Hem toe te schrijven, zonder dat wij elkaar als heren naast Allah nemen en zonder iemand naast Allah aan te roepen.

En o gemeenschap van Moslimgeleerden, bij Allah, ik wil niet dat jullie naïef zijn en geloven dat ik de Gezalfde Mahdi ben, tenzij ik jullie weerleg met de Waarheid en jullie tongen het zwijgen opleg met de logica van deze Edele Koran, het Gezegende Boek, dat Bewaakt is, waar de valsheid niet van vóór kan komen in het tijdperk van de Boodschapper van Allah om het te vervalsen, noch van achteraf na zijn dood, zodat zij niet één enkel woord van het gesprek van Allah in de Edele Koran kunnen vervalsen. Dit alles opdat de Koran het bewijs van Allah tegen jullie zal zijn als jullie overleveringen volgen die het gesprek van Allah geheel en al tegenspreken. En Allah heeft Zijn Bewaakte Boek, de Edele Koran, tot mijn bewijs tegen jullie gemaakt, of jullie bewijs tegen mij. Ofwel weerleg ik jullie met het duidelijke en heldere bewijs uit de Koran, zodat ik jullie tongen het zwijgen opleg met Zijn ware logica en het overweldigende bewijs dat elke twist beslecht, begrepen door degene met verstand en begrepen door de verstandigen die niet onderbreken en naar het woord luisteren tot het einde en dan het beste ervan volgen, en die niet door trots van de zonde worden ingenomen als zij ontdekken dat zij in duidelijke dwaling verkeerden. En zij zullen weten dat ik de Waarheid ben van hun Heer, de Verwachte Imam, de Genade van Allah die alles omvat, behalve degenen die wanhopen aan de Genade van Allah, zoals de ongelovigen wanhopig zijn over de bewoners van de graven, en zij zijn de hopelozen. Zij geloven, net zoals de vervloekte Satan gelooft, dat Allah waarachtig is, de Opstanding waarachtig is, het Paradijs waarachtig is en de Hel waarachtig is, maar zij zijn ongelovig in hun Heer, terwijl zij weten dat Hij de Waarheid is, maar zij haten de Waarheid. En wanneer zij de weg van de Waarheid kennen, nemen zij hem niet als weg, en wanneer zij de weg van de valsheid kennen, nemen zij die als weg. En zij nemen degene die over Allah liegt als bondgenoot. Vervloekt, waar zij ook worden aangetroffen, gegrepen en gedood, een vernietigende dood, behalve weinigen onder hen die niet wisten. Als zij in de Waarheid geloven, dan zal Allah hun van Zijn Zijde een geweldige beloning geven en hen leiden naar een rechte pad. Bevestigend de uitspraak van Allah de Verhevene: {وَلَوْ أَنَّا كَتَبْنَا عَلَيْهِمْ أَنِ اقْتُلُوا أَنفُسَكُمْ أَوِ اخْرُجُوا مِن دِيَارِكُم مَّا فَعَلُوهُ إِلَّا قَلِيلٌ مِّنْهُمْ ۖ وَلَوْ أَنَّهُمْ فَعَلُوا مَا يُوعَظُونَ بِهِ لَكَانَ خَيْرًا لَّهُمْ وَأَشَدَّ تَثْبِيتًا ﴿66﴾ وَإِذًا لَّآتَيْنَاهُم مِّن لَّدُنَّا أَجْرًا عَظِيمًا ﴿67﴾ وَلَهَدَيْنَاهُمْ صِرَاطًا مُستقيماً ﴿68﴾} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Nisaa'].

En evenzo, wie berouw toont van alle demonen onder de djinn en de mensen, zal vinden dat de Genade van Allah alles omvat. Zelfs Iblies, de vervloekte Satan, de vijand van Allah, als hij berouwvol terugkeert naar de Heer der werelden, oprecht berouwvol, en zich neerwerpt voor de Opvolger van Allah op aarde in gehoorzaamheid, een neerwerping voor het bevel van Allah, dan zal hij vinden dat de Genade van mijn Heer alles omvat en dat Allah alle zonden vergeeft; waarlijk, Hij is de Vergevensgezinde, de Genadevolle. Dat is omdat Satan een dienaar is, een van de dienaren van Allah, onder degenen die overtredingen tegen zichzelf begingen en wanhoopten aan de Genade van Allah. En hij valt onder het alomvattende woord van Allah, gericht aan al Zijn dienaren die overtredingen tegen zichzelf begingen, van elke soort en geslacht, in alle gemeenschappen, wat kruipt of vliegt. En Allah de Verhevene zei: {قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ ﴿53﴾ وَأَنِيبُوا إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا لَهُ مِن قَبْلِ أَن يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ ﴿54﴾ وَاتَّبِعُوا أَحْسَنَ مَا أُنزِلَ إِلَيْكُم مِّن رَّبِّكُم مِّن قَبْلِ أَن يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ بَغْتَةً وَأَنتُمْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿55﴾ أَن تَقُولَ نَفْسٌ يَا حَسْرَتَا عَلَىٰ مَا فَرَّطتُ فِي جَنبِ اللَّهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ ﴿56﴾ أَوْ تَقُولَ لَوْ أَنَّ اللَّهَ هَدَانِي لَكُنتُ مِنَ الْمُتَّقِينَ ﴿57﴾ أَوْ تَقُولَ حِينَ تَرَى الْعَذَابَ لَوْ أَنَّ لِي كَرَّةً فَأَكُونَ مِنَ الْمُحْسِنِينَ ﴿58﴾ بَلَىٰ قَدْ جَاءَتْكَ آيَاتِي فَكَذَّبْتَ بِهَا وَاسْتَكْبَرْتَ وَكُنتَ مِنَ الْكَافِرِينَ ﴿59﴾} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [Az-Zumar].

En als zij volharden in wat zij zijn, wanhopend aan de Genade van mijn Heer, dan zal Allah hen met de Edele Koran nog meer zondigheid toevoegen aan hun zondigheid, en dan zal Hij hen treffen met een bestraffing van Zijn Zijde en hen vernietigen, een volledige vernietiging, of door onze handen, zodat wij hen grijpen en hen doden, een vernietigende dood. De Soenna van Allah onder degenen die voorbijgingen, en jij zult voor de Soenna van Allah geen verandering vinden.

En o gemeenschap van Moslimgeleerden, een groep van de Joden heeft jullie uit het licht naar de duisternissen geleid en jullie van de Koran afgekeerd, nee, van duidelijke verzen, en jullie volgden wat het duidelijke ervan tegensprak, zonder dat jullie het wisten. En als jullie op de leiding waren gebleven, zou mijn geboorte, mijn tijdperk en de voorbeschikking van mijn verschijning niet zijn gekomen om jullie uit de duisternissen naar het licht te leiden met de Edele Koran, voor wie onder jullie wenst rechtvaardig te zijn, berouwvol, terugkerend naar Allah. Dan zal Allah hem bij de hand nemen en zijn wil verwezenlijken in daad en werk, naar het pad van de Almachtige, de Geprezene. En Allah leidt wie Hij wil naar de leiding onder Zijn dienaren, en Allah leidt naar Hem wie Hij wil onder Zijn dienaren naar de leiding, en Hij leidt naar Hem wie berouwvol terugkeert onder Zijn dienaren. En jouw Heer doet niemand onrecht aan door deze te leiden en die te doen dwalen, maar Hij leidt wie Hij wil naar de leiding onder Zijn dienaren en laat wie de leiding niet willen in hun overtreding ronddolen: {إِنَّ اللَّهَ لَا يَظْلِمُ النَّاسَ شَيْئًا وَلَٰكِنَّ النَّاسَ أَنفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ ﴿44﴾} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [Yunus].

En degenen die zich inspannen in het zoeken naar de waarheid, en zij willen niets dan de Waarheid, werkelijk, het is een verplichting voor Allah om hen naar de weg van de Waarheid te leiden. Bevestigend de uitspraak van Allah de Verhevene: {وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ ﴿69﴾} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [Al-Ankabut].

Bij Allah, jullie zullen niet in mijn zaak geloven, tenzij jullie in julliezelf pijn voelen en vrezen dat ik misschien de Gezalfde Mahdi ben, terwijl jullie je van mijn zaak afkeren. En laat dan de trots van de zonde jullie niet grijpen, en overdenk dan de boodschap van begin tot eind, terwijl jullie onderdanig zijn voor Allah. En zeggen: "O Allah, als dit de ware Gezalfde Mahdi is, laat ons dan inzicht krijgen in zijn zaak en maak ons tot de voorlopers naar hem. En als hij een leugenaar is, zoals anderen van de voorgaande Mahdi's, geef ons dan het bewijs tegen hem, zodat wij hem met de Koran weerleggen. En als hij ons met de Koran weerlegt en onze tongen het zwijgen oplegt, dan heeft hij het duidelijke bewijs geleverd en weten wij dat U hem heeft uitverkoren als Imam voor ons en hem heeft voorzien van een ruimere kennis dan ons, en hem tot een van degenen met gezag onder ons heeft gemaakt, degenen die U ons heeft bevolen te gehoorzamen na Allah en Zijn Boodschapper, en hen heeft geleerd hoe zij het ware oordeel uit de Koran kunnen afleiden waarin de geleerden van de overlevering van mening verschillen." Wie dat oprecht zegt, hem zal Allah waarheid bevestigen, en wie weigert en hoogmoedig is en niet overdenkt en niet dialoogt, dan is hij voor wie Allah geen licht maakt, heeft geen licht.

En de inleiding van de boodschap is geëindigd met de ware uiteenzetting van de Koran, en ik kom naar jullie met het bewijs voor de ontkenning van de steniging voor de overspelige man en vrouw die gehuwd zijn, waarvoor Allah geen enkel gezag heeft neergezonden. En Allah zond de straf voor overspel neer in de Koran en maakte het tot een van de verplichte, duidelijke, eenduidige, heldere verzen; zij zijn de essentie van het Boek. Maar jullie hebben het achter jullie rug gegooid, o gemeenschap van geleerden van de gemeenschap, en jullie volgden een straf die door de Joden is ingesteld, zodat jullie niet kunnen oordelen, en als jullie oordelen, vernietigen jullie zielen. En Allah heeft jullie niet bevolen haar te doden zonder recht; integendeel, Hij heeft jullie bevolen de overspelige man en vrouw met honderd zweepslagen te geselen, of de overspelige nu gehuwd is of ongetrouwd. Geselt elk van hen honderd zweepslagen en laat medelijden met hen jullie niet in de religie van Allah grijpen, en laat een groep van de gelovigen hun bestraffing aanschouwen als een les en waarschuwing. Daarin is een grote schande voor de overspelige gelovige, en hij zou wensen dat jullie hem zouden doden, hem goed zouden doden, en niet de bestraffing van de schande met honderd zweepslagen voor een groep gelovigen. Dat is niet gering, o volk, en het is toereikend als straf voor degenen die overspel begaan; het is een gruweldaad en een slechte weg.

En ik, de Gezalfde Mahdi, de allesomvattende Imam voor de Moslims, zeg: ik verbaas mij over de geleerden van de oprechte Islamitische religie die weten dat de slavin die overspel pleegt de helft krijgt van de bestraffing voor de vrije, gehuwde vrouw, en dan zeggen: "De honderd zweepslagen zijn bedoeld voor de vrije, ongetrouwde vrouw, zodat de gehuwde slavin de helft krijgt van wat voor de ongetrouwde, vrije vrouw geldt, maar de straf voor de vrije vrouw of vrije man die gehuwd is, is niets anders dan steniging tot de dood." Bij Allah, o gemeenschap van geleerden van de gemeenschap, is dit in jullie ogen een rechtvaardig oordeel? Hoe komt het dat jullie de gehuwde slavin of de gehuwde slaaf de helft geven van de bestraffing voor de vrijen, en dan beperken jullie de honderd zweepslagen tot de vrije man of vrouw die niet gehuwd zijn? Wat is er met jullie? Hoe oordelen jullie?! Hebben jullie het oordeel niet duidelijk en helder gevonden in de Edele Koran? En Allah de Verhevene zei: {فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Nisaa':25]; dat betekent dat voor hen de helft geldt van wat voor de gehuwde, vrije vrouwen onder de Moslimvrouwen geldt, of de vrije vrouw nu gehuwd is of niet. De straf voor overspel in het Boek van Allah is {مِائَةَ جلدة} [An-Noor:2] voor de vrije vrouw en vrije man. En evenzo, voor de overspelige vrouw en man onder de slaven, voor elk van hen de helft van de bestraffing voor de vrije man of vrouw, of de slaaf nu gehuwd is of niet. En evenzo, voor de slavin vijftig zweepslagen, of de slavin nu gehuwd is of niet, want voor haar geldt de helft van wat voor de gehuwde, vrije, gelovige vrouwen geldt, of de vrije vrouw nu gehuwd is of niet, haar bestraffing is honderd zweepslagen.

En ik, de Gezalfde Mahdi, richt een vraag aan de geleerden van de oprechte Islamitische religie, en dat is: hoe vinden jullie dat de straf voor overspel voor de slavin, volgens de tekst van de Edele Koran, vijftig zweepslagen is, terwijl zij gehuwd is, en Allah heeft jullie niet bevolen haar met honderd zweepslagen te geselen, de straf voor de vrije Moslimvrouw? Integendeel, Allah de Verhevene zei: {فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Nisaa':25]. Terwijl deze slavin gehuwd is, en dan maken jullie voor haar tegenhanger, de overspelige vrije, gehuwde vrouw, de steniging met stenen tot de dood?! Is dit in jullie ogen een rechtvaardig oordeel? Zijn zij niet allebei gehuwd, de slavin en de vrije vrouw? Wat de slavin betreft, jullie vinden dat voor haar niet de volledige straf van honderd zweepslagen geldt, hoewel zij gehuwd is, maar slechts vijftig zweepslagen, volgens de tekst van de Edele Koran, en jullie zeiden dat dat de helft is van wat voor de ongetrouwde vrouw geldt, en dat de honderd zweepslagen de straf is voor de vrije, ongetrouwde vrouw! Dan zeggen wij: is deze vrije, overspelige vrouw ongetrouwd en heeft zij geen echtgenoot, en deze slavin is gehuwd en heeft overspel gepleegd? Hoe kunnen jullie dan denken dat de honderd zweepslagen voor de ongetrouwde, vrije Moslimvrouw zijn, en voor de overspelige, vrije, gehuwde vrouw steniging met stenen tot de dood, terwijl zowel de vrije vrouw als de slavin gehuwd zijn, en jullie vinden dat de straf voor de gehuwde slavin slechts vijftig zweepslagen is! Hoe kunnen jullie voor haar tegenhanger, de gehuwde vrije vrouw, steniging met stenen tot de dood maken? Wat is er met jullie? Hoe oordelen jullie?! Allah heeft Zichzelf onrechtvaardigheid verboden, hoe kan Hij jullie dan bevelen de gehuwde slavin met vijftig zweepslagen te geselen en dan jullie bevelen Zijn vrije, gehuwde dienares met stenen te stenigen tot de dood? Verheven is Allah boven wat jullie beschrijven! Breng mij dan het bewijs voor deze straf uit de Koran, voor de steniging met stenen tot de dood voor de overspelige man of vrouw die gehuwd zijn onder de vrije Moslims, als jullie oprecht zijn.

Laten wij dan komen om de Edele Koran als scheidsrechter te nemen, de ware referentie voor waar de geleerden van de overlevering over verschillen. Dan zullen jullie vinden dat de straf voor overspel behoort tot de meest duidelijke verzen van de Edele Koran en de meest heldere. Dat is omdat de straf voor overspel behoort tot de eenduidige verzen die Allah tot de essentie van het Boek heeft gemaakt in de wetten van deze oprechte Islamitische religie. Overdenk dan, vóór de *ghunnah* en *qalqalah*, waar jullie het grootste deel van jullie aandacht aan hebben besteed, en jullie hebben de betekenis verloren, zodat jullie uit het hoofd leren wat jullie niet begrijpen, zoals een ezel die boeken draagt maar niet weet wat er in de last op zijn rug zit! En evenzo, wie de Koran leest om uit het hoofd te leren vóór het overdenken, op hem zal dit voorbeeld van toepassing zijn. Dat is omdat Allah jullie bij de tekst van de Edele Koran heeft bevolen de verzen van dit Gezegende Boek te overdenken, zodat wanneer jullie het gesprek van jullie Heer begrijpen, het uit het hoofd leren jullie daarna gemakkelijk zal vallen en jullie het nooit zullen vergeten. Dat is omdat jullie het begrepen hebben en dan het uit het hoofd leren jullie zeer gemakkelijk zal vallen, als jullie het maar wisten. Overdenk dan Soera An-Noor, opdat Allah jullie licht moge geven, en voor wie Allah geen licht maakt, heeft geen licht. En Allah de Verhevene zei: In de naam van Allah, de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle. {سُورَةٌ أَنزَلْنَاهَا وَفَرَضْنَاهَا وَأَنزَلْنَا فِيهَا آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لَّعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ ﴿1﴾ الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِائَةَ جلدة ۖ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۖ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ ﴿2﴾} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Noor].

En dit is de straf voor overspel die Allah in de Edele Koran heeft neergezonden voor de overspelige vrouw en man onder de vrije Moslims en Moslima's, of de overspelige nu gehuwd is of ongetrouwd, hun straf is gelijk: honderd zweepslagen in de Edele Koran. En Allah heeft jullie duidelijk gemaakt dat het een gelijke straf is voor de vrije Moslims: honderd zweepslagen voor de overspelige man en vrouw. En Allah heeft jullie in dezelfde Soera An-Noor duidelijk gemaakt dat het gelijk is voor de gehuwde vrije vrouw en de niet-gehuwde. Volg de verzen van Soera An-Noor: {وَالَّذِينَ يَرْمُونَ أَزْوَاجَهُمْ وَلَمْ يَكُن لَّهُمْ شُهَدَاءُ إِلَّا أَنفُسُهُمْ فَشَهَادَةُ أَحَدِهِمْ أَرْبَعُ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ ۙ إِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِينَ ﴿6﴾ وَالْخَامِسَةُ أَنَّ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِن كَانَ مِنَ الْكَاذِبِينَ ﴿7﴾ وَيَدْرَأُ عَنْهَا الْعَذَابَ أَن تَشْهَدَ أَرْبَعَ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ ۙ إِنَّهُ لَمِنَ الْكَاذِبِينَ ﴿8﴾ وَالْخَامِسَةَ أَنَّ غَضَبَ اللَّهِ عَلَيْهَا إِن كَانَ مِنَ الصَّادِقِينَ ﴿9﴾ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ حَكِيمٌ ﴿10﴾} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Noor].

Willen jullie dan, o gemeenschap van geleerden van de gemeenschap, dat Allah jullie de bestraffing voor de overspeligen opnieuw vermeldt in dezelfde Soera? Heeft Hij het jullie niet gedetailleerd uiteengezet aan het begin van de Soera? {سُورَةٌ أَنزَلْنَاهَا وَفَرَضْنَاهَا وَأَنزَلْنَا فِيهَا آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لَّعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ ﴿1﴾ الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِائَةَ جلدة ۖ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۖ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ ﴿2﴾} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Noor].

En daarna kwam de vermelding van degenen die hun echtgenotes beschuldigen en geen getuigen hebben behalve zichzelf, en de straf werd opnieuw vermeld voor de gehuwde vrouw. En Allah de Verhevene zei: {وَيَدْرَأُ عَنْهَا الْعَذَابَ أَن تَشْهَدَ أَرْبَعَ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ ۙ إِنَّهُ لَمِنَ الْكَاذِبِينَ ﴿8﴾ وَالْخَامِسَةَ أَنَّ غَضَبَ اللَّهِ عَلَيْهَا إِن كَانَ مِنَ الصَّادِقِينَ ﴿9﴾ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ حَكِيمٌ ﴿10﴾} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Noor].

En wat is de bestraffing die van haar wordt afgewend? Het is de bestraffing van de straf voor overspel, genoemd en gedetailleerd aan het begin van de Soera {وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ}. En dat is de bestraffing die van haar wordt afgewend, zodat zij niet wordt gegeseld, als jullie het maar wisten. Of willen jullie dat de Koran het jullie opnieuw vermeldt in dezelfde Soera? Hij volstond met Zijn uitspraak: {وَيَدْرَأُ عَنْهَا الْعَذَابَ} en dat is de bestraffing genoemd aan het begin van de Soera, o gemeenschap van geleerden van de gemeenschap.

Misschien wil een van de geleerden van de gemeenschap mij onderbreken en zeggen: "Hoe maak je de straf voor de gehuwde overspelige vrouw gelijk aan de straf voor de ongetrouwde overspelige vrouw die geen echtgenoot heeft? Integendeel, de straf voor de ongetrouwde overspelige vrouw is {مِائَةَ جلدة} omdat zij een excuus heeft; zij pleegde overspel omdat zij niet gehuwd was en haar lust haar tot overspel dwong. Maar de gehuwde vrouw heeft geen excuus en haar straf is steniging met stenen tot de dood." En dan antwoordt de ware Gezalfde Mahdi, Imam Nasser Mohammed Al-Yamani, hem zeggende: Aangezien jij de ongetrouwde vrouw een excuus voor overspel hebt gegeven, welk excuus heb jij dan gezocht voor de gehuwde slavin die slechts met vijftig zweepslagen wordt gegeseld, volgens de tekst van de Edele Koran, terwijl zij gehuwd is, o jij, de wijze, de juist geleide?! En Allah de Verhevene zei: {وَمَن لَّمْ يَسْتَطِعْ مِنكُمْ طَوْلًا أَن يَنكِحَ الْمُحْصَنَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ فَمِن مَّا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُم مِّن فَتَيَاتِكُمُ الْمُؤْمِنَاتِ ۚ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِإِيمَانِكُم ۚ بَعْضُكُم مِّن بَعْضٍ ۚ فَانكِحُوهُنَّ بِإِذْنِ أَهْلِهِنَّ وَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ مُحْصَنَاتٍ غَيْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلَا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ ۚ فَإِذَا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Nisaa':25].

Is het jullie dan duidelijk geworden dat de straf voor overspel honderd zweepslagen is voor de overspelige man en vrouw, of zij nu gehuwd zijn of niet, onder de vrije Moslims en Moslima's? En wat de slaven en slavinnen betreft, voor hen geldt de helft van wat voor de Moslims en vrije Moslima's geldt, of de slavin nu ongetrouwd of gehuwd is, haar straf is vijftig zweepslagen, volgens de tekst van de Edele Koran: {فَانكِحُوهُنَّ بِإِذْنِ أَهْلِهِنَّ وَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ مُحْصَنَاتٍ غَيْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلَا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ ۚ فَإِذَا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ} Waarlijk, Allah heeft de waarheid gesproken [An-Nisaa':25].

Misschien brult een andere geleerde tegen ons en schuimbekt en raakt in woede als een razende kameel: "Hoe ontken je een bevestigde Soenna? Mohammed, de Boodschapper van Allah - vrede en zegeningen van Allah zij met hem en zijn familie - heeft de vrouw met stenen gestenigd die kwam en voor hem toegaf dat zij overspel had gepleegd en berouwvol tot Allah was teruggekeerd, en hij wilde haar zuiveren en stenigde haar tot de dood." En dan weerleg ik hem met de Edele Koran en verklaar ik deze Joodse, verzonnen laster tegen de Boodschapper van Allah nietig, en het was niet van hem, en het past de Boodschapper van Allah niet het bevel van zijn Heer in de Edele Koran te overtreden, dat wie berouw toont voordat jullie macht over hem krijgen, o Mohammed, Boodschapper van Allah, en de Moslims, het jullie niet past de straf op hem toe te passen, zelfs al was hij een verderfzaaier op aarde. Zelfs als hij moordde, verderf zaaiend op aarde, en zijn straf de kruisiging was, en zijn hoofd van zijn lichaam werd gescheiden, en niemand wist dat hij het was die doodde, en niemand had macht over hem, en niemand wist dat hij de moordenaar was, behalve Degene Die het verborgene en het nog meer verborgene kent, Die de verraderlijkheid van de ogen kent en wat de harten verbergen, maar hij had er intens berouw over en keerde berouwvol terug naar Allah, en kwam toen naar de heerser en zei: "Ik ben degene die zo-en-zo heeft gedood, waarvan zijn familie en de mensen helemaal niet weten wie hem gedood heeft, en ik werd door niemand vervolgd, en mijn bekentenis is alleen dat ik berouwvol ben teruggekeerd naar mijn Heer. Als jullie vinden dat het oordeel over ons de kruisiging is, en jullie mijn hoofd afsnijden en het van mijn lichaam scheiden, dan kan mij dat niet schelen, zolang dat de tevredenheid van Allah is." En dan keert de heerser terug naar de Edele Koran: "Wat is de straf voor deze man die naar ons toe kwam en bekende voordat wij macht

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=126
ـــــــــــــــــــــ